Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 4 december 2008

Av avalltmitthjarta - 4 december 2008 17:05


Nyvaken liten snufs. Kolla in frillan! ;-) Go´biten...

Bodyn som hon har på sig är förresten från webshopen Lilla Giraffen Barnkläder.  De har otroligt bra priser!

  Just den här bodyn kommer i en liten presentväska tillsammans med en nalle, och för bara 26,70 kr. (exkl. frakt).


Isabelle har fått denna i både strl 56 och 62 från min kära vän Johanna. :-)

Jag tycker så mycket om den så jag funderar på att beställa hem en i strl 68 också. :-) Väldigt fin kvalité!



Idag har jag fortsatt med julpynteriet. Återkommer med bilder när allt är klart. :-)

Av avalltmitthjarta - 4 december 2008 00:30


"Jag ska bara gå ner och hänga tvätten", sa jag till Sebastian för en halvtimme sen, gick ner och fastnade vid datorn.

Jag skulle egentligen stänga av den...


Jag har under kvällen spenderat alldeles för lång tid med att försöka laga ett glapp i en julljusstake. Nu ger jag upp!


Alexander sov 5 minuter sent på eftermiddagen och somnade inte förens halv 12!


Nu sover de små grisarna iaf, alla tre. :-) 


Har fortfarande lite svårt att smälta att jag har fått tre små barn! Tre ljuvliga små saker, som inte hade kunnat skapas utan MIG! En sån underbar tanke! Barnen är verkligen mitt ALLT! Nästan så man inte fattar hur det är möjligt att kunna älska så mycket. Precis som att hjärtat växte i takt med magen när man väntade, för att slutligen explodera i kärlek till det blöta lilla knyte som lades på ens mage... så näpen, så ljuv... helt orörd...


I det ögonblick man för första gången ser sitt barn så stannar tiden.

All smärta är som bortblåst, sinnena på helspänn...

Två blickar möts, och i samma stund vet man att man är fast för alltid... Bunden till detta lilla människobarn tills den dagen man dör. Våra själar är sammankopplade. Ett barn har kommit till världen och det är det vackraste världen någonsin skådat.



Ovido - Quiz & Flashcards