Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 8 december 2008

Av avalltmitthjarta - 8 december 2008 13:53

Jag har bara druckit en liten slatt kaffe idag, och det var den mest sorgligaste slatt som dessutom var från igår...


Uppvärmd i micron och jag kan intyga att... det var INTE så gott som jag hoppats på.


Seg är ordet som bäst beskriver hur jag känner mig idag.


Måste sätta på mer kaffe och slurpa FORT, eftersom vi måste pysa rätt snart...


Apropå blä, så är det min söta fyraåring jag citerar...

Av avalltmitthjarta - 8 december 2008 13:44


Kan jag ha den här som presentationsbild?

Jag är rätt nyvaken, men det syns inte så mycket på den lilla bilden. ;-)


Det snöar ute igen! Hoppas den får ligga kvar nu då så vi får åka mera pulka! :-)


Ska göra oss iordning här och dra in till stan en sväng.


Peace out!



Ovido - Quiz & Flashcards