Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Body från Lilla Giraffen

Av avalltmitthjarta - 4 december 2008 17:05


Nyvaken liten snufs. Kolla in frillan! ;-) Go´biten...

Bodyn som hon har på sig är förresten från webshopen Lilla Giraffen Barnkläder.  De har otroligt bra priser!

  Just den här bodyn kommer i en liten presentväska tillsammans med en nalle, och för bara 26,70 kr. (exkl. frakt).


Isabelle har fått denna i både strl 56 och 62 från min kära vän Johanna. :-)

Jag tycker så mycket om den så jag funderar på att beställa hem en i strl 68 också. :-) Väldigt fin kvalité!



Idag har jag fortsatt med julpynteriet. Återkommer med bilder när allt är klart. :-)

 
 
bea85

bea85

4 december 2008 20:32

vad är det för motiv på bodyn kan värkligen inte utyda det

http://www.mammabea.blogg.se

 
Jessica

Jessica

5 december 2008 17:09

Det är rosor med gröna blad, sen är det små små vita prickar och spets vid halsen och ärmarna. Supersöt!

http://trebarnsmamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards