Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 2 december 2008

Av avalltmitthjarta - 2 december 2008 20:17

Nålpitt: Ja exakt, gammal stavning... :-) Röf. ;-D


Pappa drog den när vi satt och fikade på IKEA. Jag fick en skrattattack och hostade kaffe över hela mig själv, typ... ;-))


Lena: Ja, jag måste få ta åt mig äran, vi är en väldigt begåvad familj när det kommer till loftdansen. Särskilt Isabelle måste jag säga, hon är en hejjare på att svänga runt trots hennes ringa ålder.


;-))




:-)

Av avalltmitthjarta - 2 december 2008 16:55

Hörni, vad blir...


FÖRSAMLAD I PARIS


Baklänges...?

Av avalltmitthjarta - 2 december 2008 13:13

Jag tävlar i Tumadres blogg om ett presentkort värde 1000:- hos http://www.BABYSHOP.se 
Var med och tävla du också!

Av avalltmitthjarta - 2 december 2008 00:59

Tack SNÄLLA Nålpitt för tipset om denna asroliga grej... ;-)))

Tyvärr så blev det nåt fel så jag lyckades aldrig se eran. :-(


Jag har skrattat så mycket åt det här under kvällen så jag har blivit öm i "skrattmusklerna". :-)



Ovido - Quiz & Flashcards