Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Liten uppdatering

Av avalltmitthjarta - 9 juni 2010 16:51

Inte har det blivit mycket bloggande den senaste tiden...


Det har varit fullt ös som aldrig förr. Matteus som kommit in i 6-årstrotsen, Alexander som fortfarande befinner sig i 3-årstrotsen + kiss&bajs åldern samt Isabelle som har världens ilsknaste humör då saker inte blir som hon vill... och så börjar 2-årstrotsen så smått...  Men det är härligt! Det känns att man lever om inte annat. ;-) Lite småsugen på en fyra så där, men ändå inte. ;-))) Väntar nåt år till tror jag nog att vi gör.


För det var väl ingen som trodde att jag var nöjd med 3...?


Nej, 1 till blir det iafl. Sen vet man ju aldrig hur man känner längre fram.



Jojo. I augusti börjar Matteus förskoleklass och de andra två har fått plats på dagis. Glad och tacksam över att jag kunnat vara hemma så pass länge med dem. Ack, de växer så fort... Min lillfia blir ju 2 nu om ett par månader.


Har hängt på öppna förskolan idag och imorrn har vi knytkalas där. Mitt bidrag blir spaghetti och köttfärs"sås" på persiskt vis.

  

Hur smarrigt som helst!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards