Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Målvikt nådd och passerad, -30 kg.

Av avalltmitthjarta - 9 juni 2010 19:32


Ungefär så här ser jag ut nu för tiden

Av trebarnsmamman - 11 juni 2009 14:42


"Nej, inte ungefär (det var bara ett exempel på min dåliga humor),

jag ser ut så här.

 

Veckorna i Fagersta slutade i ett par kilos viktuppgång.

 

Vilket jag för en kort tid sedan börjat ta itu med.

 

77 kg visade vågen i mars. Nu väger jag 71. Nåväl, det är iaf en början.

 

Målvikt: 50 kg.

 

Nu krävs det bara lite jävlar anamma!

 

Tror ni jag klarar det?

 

Urk..."



Före. 77 kg vägde jag när Isabelle var 7 månader. Byxorna på den här bilden har jag köpt på H&M:s tjockisavdelning. Vilken skam! ;-))

  


Efter. 47 kg väger jag idag, har gått ner nåt kilo också sen denna bilden togs i våras.

Min vigselring kan jag inte ha alls längre så den sitter i kedjan runt halsen, som ni ser. ;-) 


Så otroligt skönt att äntligen få känna sig smal! Jag har inte varit så här liten sen jag var 16! Men jag vill ner nåt kilo till innan jag blir helt nöjd. Iaf kanske 3-4 kg.


Tur att man har den där jävlar anamman i sig när den behövs!

 
 
Ingen bild

Carin

13 juni 2010 11:36

du e så fin! Hoppas du mår bra, ta inte i för mycket, 47 kg är väl nog? Tyna inte bort nu :) Massa kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards