Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Det är som ett mirakel...

Av avalltmitthjarta - 4 december 2008 00:30


"Jag ska bara gå ner och hänga tvätten", sa jag till Sebastian för en halvtimme sen, gick ner och fastnade vid datorn.

Jag skulle egentligen stänga av den...


Jag har under kvällen spenderat alldeles för lång tid med att försöka laga ett glapp i en julljusstake. Nu ger jag upp!


Alexander sov 5 minuter sent på eftermiddagen och somnade inte förens halv 12!


Nu sover de små grisarna iaf, alla tre. :-) 


Har fortfarande lite svårt att smälta att jag har fått tre små barn! Tre ljuvliga små saker, som inte hade kunnat skapas utan MIG! En sån underbar tanke! Barnen är verkligen mitt ALLT! Nästan så man inte fattar hur det är möjligt att kunna älska så mycket. Precis som att hjärtat växte i takt med magen när man väntade, för att slutligen explodera i kärlek till det blöta lilla knyte som lades på ens mage... så näpen, så ljuv... helt orörd...


I det ögonblick man för första gången ser sitt barn så stannar tiden.

All smärta är som bortblåst, sinnena på helspänn...

Två blickar möts, och i samma stund vet man att man är fast för alltid... Bunden till detta lilla människobarn tills den dagen man dör. Våra själar är sammankopplade. Ett barn har kommit till världen och det är det vackraste världen någonsin skådat.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards