Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 13 december 2008

Av avalltmitthjarta - 13 december 2008 22:25


...sen vi flyttade till huset.


Nej, skämt åsido. Jag har inga fritidsintressen sen jag fick barn.

(Skulle vara bloggen då då).

Detta är vad jag gör på min "fria" tid, och på mycket annan tid också.

Flera timmar om dygnet för att vara exakt.

Och allt för att hålla huset varmt.


Det syns väl att jag är lagom road?


Japp, så ser man ut om händerna efter varje gång, och ibland skär man sig på sågen också. :-) Hihi, jag älskar verkligen att elda med ved!


(Gaaaah!)

Av avalltmitthjarta - 13 december 2008 17:49


Har skapat en omröstning då jag är nyfiken på vilka tider ni har för nattning av barnen. Själv vill jag ha mina i säng 19.30 så att de sover gott när klockan slår 20.00 Då inleds dagens "egentid". Även om det inkluderar en del hushållsarbete också. ;-) Barnfritt är det iaf!


Har nu lagt in alla medel för att få rutin på läggningen igen efter Isabelles ankomst. Två kvällar i rad har jag fått bröderna bus att somna innan kl 20.00 men båda gångerna så har liten Alexander vaknat efter ca 3-4 timmar och varit pigga mörten själv!

Ska bli spännande att se hur det går ikväll nu...

Av avalltmitthjarta - 13 december 2008 16:51


Funderar på att baka en banankaka. Har inte haft tid till det idag, men imorgon kanske. "Saftig banankaka". Det låter väl gott? :-)


Av avalltmitthjarta - 13 december 2008 15:22


Tjohooo! :-) Jag vann ett presentkort på 100 kr hos JNYdesign i JNYdesigns blogg!


Funderar på att beställa hem den här söta klänningen från deras kommande kollektion All in som kommer ut nu efter årsskiftet. Alla mönstrena var fina (hjärter, spader, klöver och ruter) men klöver är väl sött? :-) Kolla in deras kollektion med vågade ränder också. Riktigt läckert!




Ovido - Quiz & Flashcards