Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 14 december 2008

Av avalltmitthjarta - 14 december 2008 16:24


 

Nu är det tävling igen hos Bambi. Denna gången kan man vinna en servis från Skapa och inreda! 

Av avalltmitthjarta - 14 december 2008 13:47


Ja då var det tredje advent...


Vi har fortfarande inte bestämt vart vi ska fira jul någonstans. Är både bjudna till Göteborg, Stockholm och Borlänge. Kanske vi firar själva istället hemma... vi får se.


Trött idag... ryggen värker... Isabelle är inte lika duktig på att sova själv som hennes storebröder var när de var bebisar.  Hon vill ammas rätt ofts, och ligga tätt inpå mig under mitt täcke. Mysigt, men jag sover lite dåligt och får "ajaj!" ont i ryggen när jag somnar i amningspoition. 


Funderar om jag inte ska börja vänja henne att sova i egen säng snart.

Har ju såna här på spjälsängen:

Och då går det som en dans med avvänjningen! *ta i trä* 


De har varit fyra små räddare i nöden med busbröderna när de var små pluttisar. Sängen blir ju som en vagga så det är bara att gunga, gunga då de vaknar på nätterna och piper.


Till er som inte provat dessa; de är värda sina 299 kr! Nej, de är faktiskt värda sin vikt i guld! Underbar uppfinning!


Och tack till den som uppfann nappen! :-)

Ovido - Quiz & Flashcards