Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 1 december 2008

Av avalltmitthjarta - 1 december 2008 16:23

Då så...


Födelsedagen firades under lördagen med shopping på IKEA tillsammans med barnens mormor, morfar och ena morbrodern. (Seb och den andra morbrodern (som ju jobbar för oss) körde en leverans till Stockholm).


Följande inhandlades:

 Ja, så går det om man släpper lös Jessica i ett IKEA-varuhus med orden; "Välj någonting till dig själv som födelsedagspresent."


(Ljuslyktan för värmeljus var dock röd, men bilden fanns inte med på hemsidan).


Under söndagen, som ju var själva födelsedagen, var vi hemma och pysslade med div inredning (julpyntning) och städning. Jag inne och Seb ute, jo det fixades med veden också. (Alltid glad när jag slipper det själv!)

På eftermiddagen fick vi finbesök, Sara med familj kikade förbi.



Så till idag...


Kläderna jag beställde från Liten & Trendig damp ner i brevlådan.

Jag är SUPERNÖJD! :-) De kommer att ha 50% rabatt under hela december så det kan hända att det blir fler köp därifrån.


Sitter i skrivande stund och ammar en halvsovande bebis.

Gumman snutt älskar sin nya mobil, som just nu hänger ovanför skötbordet. Ja, den var ju bara för söt! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards