Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 21 december 2008

Av avalltmitthjarta - 21 december 2008 19:12


Dessa damp ner i brevlådan här om dagen.



Även denna gången är det min kära vän Johanna som ligger bakom. Det är hennes karls farmor (eller var det mormor?) som har stickat dem till mina pojkar. Så rart!


Jag blir ju så till mig så jag måste blogga om det... ;-)


Nej, dags att lägga barnen!




Av avalltmitthjarta - 21 december 2008 16:54

Hej på er alla glada! :-)


Bakade den där saftiga banankakan igår som jag skrev om tidigare. Inge vidare. Den blev väldigt satt snarare än saftig.


banankaka


Kommer inte att göra den igen. Tummen ner.



Sen provade jag ett nytt recept på bananmuffins idag.


bananmuffins


Det här receptet skilde sig rätt mycket från det jag provade sist men det jäkliga är nu att jag inte kan avgöra vilket av recepten som är bäst...


...för jag känner ingen smak! (Är apförkyld!)


Så frustrerande...


Kommer jag att lyckas gömma en för senare provsmakning...? Det är frågan.


Försökte klämma ur min make vilka han tyckte bäst om men han minns inte hur de andra smakade. Hallå!? Det var förra veckan liksom...


Karlar...


Ovido - Quiz & Flashcards