Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 12 december 2008

Av avalltmitthjarta - 12 december 2008 20:17

...har skruffan vaknat. 4 timmar sov hon. :-) Och jag hann laga middag, äta och t o m lägga pojkarna innan. Mycket nöjd!


Ikväll ska vi kolla på skräck!! Huhu... ;-)


Några bilder på lilla Bella; (kan ju ta hur många som helst!) Mumsmums!

 

Av avalltmitthjarta - 12 december 2008 18:34


Inte lika vitt denna gången som ni ser, men det gick ändå. :-) Jag tog barnvagnsliften till Isabelle eftersom fårskinnspälsen var i tvätten. Gick bra det med. Lite tyngre att dra bara. :-)


Det ser ut som att Isabelle håller på och tippar ur, men bara lugn... det är bilden som är sné! ;-)


Nu är det snart dags för julkalendern för barnens del här, själv väntar jag på att lilla snuffan ska vakna så att hon kan äta, så att jag kan lägga barnen sen. :-) Gumman snutt sover fortfarande sen vi var ute och det är ett par timmar sen... Annars sover hon ALDRIG så här långa stunder på dagen.

Skönt faktiskt, för omväxlings skull. :-)

Av avalltmitthjarta - 12 december 2008 17:14

Hallå där blåbär!


Har varit ute hela dan idag så bloggen har fått vänta lite.


Skriver lite mer ikväll. Kanske lägger in nån bild från dagens pulktur.


Ska försöka hinna med att baka lite mer också, då vi just nu har ÖVERFLÖD av bananer hemma... (Där har du svaret Bea! ;-))


Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards