Av allt mitt hjärta

Alla inlägg under maj 2009

Av avalltmitthjarta - 20 maj 2009 15:55



...på huset.


Jag känner oändlig lättnad över att slippa allt jobb.


Men visst saknar man det litegrann nu när sommaren står för dörren. Man var ju ute hela dagarna...


Men men. Man får inte alltid exakt som man vill ha det i livet. Bättre att vara tacksam för det man faktiskt har.





Av avalltmitthjarta - 9 maj 2009 10:28



Nästan iafl. En vända till borde räcka.


Noll motivation för bloggen just nu. Ingen tid över heller.


Jag är så nöjd med våran nya lägenhet. Snacka om tur vi hade! Superfint läge, lugnt område, bra grannar, massor av trevligt folk, barnfamiljer, nära till stan, gångavstånd till Hemköp. (Wehiiii!) ;-)


Har fullt upp att försöka komma iordning nu, det råder allmän flyttkaos.


Men nu finns det hur mycket varmvatten som helst! Och inte kostar det ett öre extra heller. Jag ska bo i lägenhet för resten av mitt liv har jag bestämt. En sommarstuga eller en båt kanske, men lägenhet på vintern.


Jo jag är sugen på en liten motorbåt, nej nu ljög jag, jag är sugen på en stor en men vem vet... vem vet vad tiden för med sig?


Nu ska jag bara vara ett tag.


(Bilden är på köksfönstret).


Ovido - Quiz & Flashcards