Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 18 december 2008

Av avalltmitthjarta - 18 december 2008 12:27

Hallå hörni!


Ville bara säga lite snabbt att jag är ledsen för att jag varit dålig på att svara på era kommentarer de senaste dagarna. Hemdatorn har pajat, får inte ens igång den. Här om dagen var det skärmen som inte gick igång, men då var det bara sladden som hoppat ur... Hehe...

Så jag har laptopen, men inte alltid... får se hur det går med bloggandet nu. Ska lämna in datorn, jag misstänker att nätagregatet har gett upp.


Har inte sovit en blund inatt. Isabelle har hög feber och är jättesnorig. :-(


Får se om det blir nåt julbak idag nu då. Det saknades visst nån ingrediens tror jag...


Japp...



Så här såg det ut hos oss på lucia.


Har tagit en bild genom köksfönstret.


Hoppas, hoppas det är lika vitt på julafton!!

Ovido - Quiz & Flashcards