Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Febrig bebis och en ledsen dator

Av avalltmitthjarta - 18 december 2008 12:27

Hallå hörni!


Ville bara säga lite snabbt att jag är ledsen för att jag varit dålig på att svara på era kommentarer de senaste dagarna. Hemdatorn har pajat, får inte ens igång den. Här om dagen var det skärmen som inte gick igång, men då var det bara sladden som hoppat ur... Hehe...

Så jag har laptopen, men inte alltid... får se hur det går med bloggandet nu. Ska lämna in datorn, jag misstänker att nätagregatet har gett upp.


Har inte sovit en blund inatt. Isabelle har hög feber och är jättesnorig. :-(


Får se om det blir nåt julbak idag nu då. Det saknades visst nån ingrediens tror jag...


Japp...



Så här såg det ut hos oss på lucia.


Har tagit en bild genom köksfönstret.


Hoppas, hoppas det är lika vitt på julafton!!

 
 
Lena

Lena

18 december 2008 17:47

Lycka till med datorn ; )

Hoppas lillskruttan kryar på sig snabbt!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

19 december 2008 15:14

åh hoppas lillsnuttis kryat på sig!! kramar!!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards