Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Är det verkligen så gott med oboypulver? Ja, det är det väl... ;-)

Av avalltmitthjarta - 16 december 2008 17:42


Japp!


Har inte haft något internet förens nu...


Ska förklara mig ang senaste inlägget, men inte just nu.

Ingen ångest idag iaf.

Tack snälla ni för alla rara kommentarer!


Så...


Varit en lugn dag idag.


Imorrn ska jag krångla mig med alla tre barnen på bussen för allra första gången. Matteus ska på 4-årskontroll och Seb kan inte skjutsa då han har en leverans till Stockholm. Borde jag kanske ta tag i körkortsbiten snart?

Urk, lurk...


Här ser ni liten Alexander, ertappad ätandes med sked ur oboyburken... ;-)

Busunge! :-)



Nej nu lär jag sätta igång med middagen här så att jag får busisarna i säng. Jag undrar... Är det vanligt att barn blir överpigga och svåra att få i säng om man är sen med läggningen? Även om så bara en timme sen?




 
 
Lill

Lill

16 december 2008 18:05

Hihii, gullig han är.. :)

http://skrubbenomoss.blogg.se

 
Loppan

Loppan

16 december 2008 18:07

man tycker d sku bli lite torrt i mun d där :-D men int vet man ju före man testar. Ska genast gå....
kram

http://lopplottan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

16 december 2008 19:26

ja mina blir det i alla fall räcker med en halvtimme=/ älskar dej snuttan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards