Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 8 december 2008

En ledsam slatt som smakade blä

Av avalltmitthjarta - 8 december 2008 13:53

Jag har bara druckit en liten slatt kaffe idag, och det var den mest sorgligaste slatt som dessutom var från igår...


Uppvärmd i micron och jag kan intyga att... det var INTE så gott som jag hoppats på.


Seg är ordet som bäst beskriver hur jag känner mig idag.


Måste sätta på mer kaffe och slurpa FORT, eftersom vi måste pysa rätt snart...


Apropå blä, så är det min söta fyraåring jag citerar...

 
 
therese

therese

8 december 2008 22:06

Grattis du har vunnit liza marklunds ljudbok.Skicka ditt namn och adress till min mail therese.lundquist73@hotmail.com så skickar jag boken till dig.

http://mammatezz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards