Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 6 december 2008

Skräckfilm, nougatfrossa och planer för morgondagens mellis

Av avalltmitthjarta - 6 december 2008 23:39


Nougat på block, kan det bli farligare..? ;-) Har mumsat och tittat på en halvbra skräckis på kanal 6. (Den var lite för orealistisk).

Jag tror på spöken visserligen, men INTE att de kan visa sig på teveskärmar... ;-))


Ok, ok... det var en film och det var nog inte meningen att den skulle vara realistisk, men för mig så funkar det så iaf... att ju närmare verkligheten man kommer desto läskigare blir filmen. Den skräckfilm som skrämt upp mig som mest var The Blair Witch Project men det är för att den handlar om saker som jag har svårt att sortera som fiction av div anledningar. Dessutom är jag LIVRÄDD för skogen om natten... Hua!

Nej nu ger jag mig för denna lördagen...


Imorrn ska jag prova att göra bananpannkakor efter inspiration från Karin alias Nålpitt. ;-) Fast du kanske föredrar nåt annat smeknamn nu för tiden...? :-)) 


Karin och jag bodde ihop när vi pluggade marinbiologi nere i Lysekil. I en trea på Badhusberget, som jag la in en bild på härom veckan. Härliga tider var det. :-) 


Nej, natti hörni!


Imorrn är det andra advent! :-)

 
 
Nålpitt

Nålpitt

7 december 2008 10:37

Hahaha, jag har inte några smeknamn direkt, alla säger Karin, utom du förstås ;) Du kanske vill bli kallad kukrullen igen?? :D

Jag tipsade ju om bananplättar, inte pannkakor :P Tönk på att det går tåt ganska många bananer och ägg om du ska mätta en hel familj på dem ;)

Jodu, sömnen är sådär just nu, men jag har ju bara ett barn iaf, haha, lät körigt det där!! Jag är ju van vid att lägga henne i sängen, gå därifrån (kanske få gå in o ge henne nappen 1 gång) och 5 minuter senare sover hon, för att sen sova hela natten... Så är det inte längre, men jag har ju fått sova toppen i 6 månader, så jag är ju utvilad innan iaf :P

Den andra bloggen har jag skrivit om min vikt och upp-nedgång.. Uppdateras väääääldigt sällan dock..

Jag saknar dig med!!
Kram!

http://singbear.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

7 december 2008 13:07

åh snacka om gott

 
Lena

Lena

7 december 2008 14:23

Önskar Er en trevlig 2:a advent!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
catta

catta

7 december 2008 20:04

skojjar du, de visste ja inte fanns.. så gött...

kram c

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst, förskola eller familjedaghem?
 Förskola
 Familjedaghem

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards