Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 6 december 2008

Bus med plåster och förbjudna färger

Av avalltmitthjarta - 6 december 2008 14:18


Hej alla glada!


Lördag alltså, andra advent imorgon... Jag ser fram emot att få tända två av ljusen i adventsljusstaken. :-) Barnen har brutit av dem men skit samma, brinner gör de iaf... :-)


Här har vi de små bustrollen:

 Mina mumsingar! :-)


På den övre bilden till höger skymtar man Alexander med plåsterasken, glatt klistrandes över köksgolvet. Jag hade inte upptäckt att det var det han sysslade med när jag tog bilden, men jag borde ha anat att det var bus på gång eftersom han satt rätt länge där, tyst som en mus. ;-)


Isabelle har idag på sig den nya Ductus bodysuiten från Liten & Trendig.

I den "förbjudna" färgkombinationen rosa och röd.

(Jag fick aldrig ha rosa och rött tillsammans när jag var liten eftersom min mamma sa att det skar sig). ;-)


Den var, liksom de andra kläderna från Ductus, lite liten i storleken men annars superfin! Vi får se hur de håller sig efter några tvättar.


 
 
Karin

Karin

6 december 2008 18:26

Åhh, jag älskar bilden där Matteus håller en superglad Isabelle, så himla fin!!!!!!

Såg idag när jag slog in julklappar att de var lite små i storlekarna, innan har jag inte jämfört med några andra kläder... Vi har ju inte provat dem än heller... Den där bodysuiten är verkligen så söt!!! Jag fick inte heller ha rosa o rött tillsammans :P
Kram

http://singbear.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Presentation

Omröstning

Vilket är bäst, förskola eller familjedaghem?
 Förskola
 Familjedaghem

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards