Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Hurra för Baby Semp! (:-/)

Av avalltmitthjarta - 5 december 2008 23:57

Nej nu blir det tidig sänggång för mig idag. (Kan man säga sänggång?)


Nå ja...


Isabelle har ätit dåligt idag. Eller ja... mindre ersättning än hon brukar. Så svårt att avgöra hur mycket hon får i sig i o m att jag både ammar och flaskmatar. Har inte lyckats helamma med nån av barnen trots att jag försökt... verkligen försökt. Ville såå gärna, men icke...

Jag ammar ofta det är inte några problem alls, men hur jag än gör så lyckas jag inte öka min produktion så att jag kan helamma. Får vara tacksam för det positiva med flaskmatning istället och inte bekymra mig så mycket.

Är glad för att jag kan amma iaf, även om det inte är så mycket mjölk jag har. Är ju så mysigt!! :-)


God Natt allihop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards