Av allt mitt hjärta

Alla inlägg under februari 2009

Av avalltmitthjarta - 15 februari 2009 10:46



Vill man äta upp!!



Glitter Photos
Av avalltmitthjarta - 15 februari 2009 10:29
Glitter Photos


Lille Matteus är 5 månader. :-) Liten plutt!



Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 17:28




Messages Comments
Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 17:10


Som jag nämnde igår så hade jag ju inte förberett någon present till maken min, så han fick frukost på sängen med hjärtsmörgåsar. :-)

Och jag fick en ny mössa. Jag ser riktigt cool ut, tycker ni inte?

Riktigt hipp! ;-)))


Coca Cola Zero... Yeah!



icon055.gif


Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 16:28


Nu kan min lilla Bella sitta utan stöd flera minuter innan hon druttar omkull.


 

Bäst att öva sig i mammas och pappas säng där det är mjukt. :-)


Matteus kunde sitta några minuter vid 5 månader och Alexander vid 6 månader. Lillasyster är mittemellan, hon är idag 5 månader och 2 veckor.



Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 13:49


Jag vill önskar alla mina kära vänner, IRL-vänner, som bloggvänner;

En riktigt glad Alla Hjärtans Dag!!!


Kram på er! Ni betyder mycket för mig!


Som någon sa...


ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ 


"I love my computer, `cause all my friends live in it!".


ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ


Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 08:08




Antar att en god natts sömn gjorde mina tankar lite klarare, och idag mår jag mycket bättre i själen.


Idag fortsätter jag med det jag blivit proffs på numera; att sluta tänka på allt jobbigt, (det löser sig ju alltid på ett eller annat sätt).


Dessutom kan jag faktiskt inte gå runt och må dåligt, för barnens skull.


Jag glömmer problemen ett tag till...


Återkommer lite senare, ska mata lillsnuttan nu, hon vill ha frukost hör jag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards