Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av avalltmitthjarta - 21 februari 2009 18:02


Försökte mms:a in bilder men det fungerar icke...

Johanna, jag är ledsen att det inte blev nåt idag. Jag ringer dig imorrn.

Grattis igen på stora dagen! :-) Hoppas Theo gillade tuggummit! ;-)

Av avalltmitthjarta - 21 februari 2009 08:57



Jo då...

Är i Fagersta över helgen, hälsar på barnens farbror.

Allting känns konstigt.

Nå, han ska opereras på torsdag i a f.

Det är tjocktarmscancer, och den är godartad säger han, men grejen är den att om man inte tar bort tumören omgående så finns risken att cancern sprids till levern eller lungorna och då går den inte att bota längre.

Och den jäveln har vetat om sen i höstas!!!

Fy fan säger jag bara.

Om jag ändå hade fått veta tidigare, då hade jag TVINGAT iväg honom för operation.

Tydligen har han haft för mycket ångest för att klara av att ta itu med det. Därför han inte berättade för mig heller.

Måtte det inte ha spritt sig!

Ovido - Quiz & Flashcards