Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av avalltmitthjarta - 10 februari 2009 23:47



Jag fick en Alla Hjärtans present med posten idag!


 


Hon är allt bra gó hon, min Johanna... :-)


Nu har jag något att matcha Bamsebodyn med!

Så tuff Bamse body! orange.. ny med lapp kvar!


Blir nog fint!


Läcker färg, orange... 




Av avalltmitthjarta - 10 februari 2009 22:16


Det är många fler plagg som blivit drabbade ska jag tillägga.

Jag vågar inte förvara någon tvätt i tvättstugan längre.

Vad tusan kan det vara!?

Av avalltmitthjarta - 10 februari 2009 22:07


Någon eller något äter upp våran smutstvätt...


Kommer ni ihåg den här Disneypyjamasen jag bloggade om förut?


Så här ser byxorna ut nu. Vad kan det vara? Trodde det var möss först, men nu undrar jag om det inte kan vara nån typ av insekt?

Jäkligt störande i a f...


Glitter Photos
Ovido - Quiz & Flashcards