Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av avalltmitthjarta - 8 februari 2009 18:57


Detta har Isabelle mumsat till gröten idag.





Glitter Photos
Av avalltmitthjarta - 8 februari 2009 17:39


Ja vad vore jag utan mina älskade vänner?


Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte haft er att prata med.


När saker och ting känns svårt...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Vad är det som står för dörren?


Vad kommer att hända imorgon?


Tja... det är ju inte skrivet än.


Det är ju inte världens undergång (hoppas jag i a f!) ;-)


Men en sak är säker...


Vi står inför svåra tider.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting.

A.A Milne


Av avalltmitthjarta - 8 februari 2009 16:47


Så några till har jag allt. Men jag har ju inte tagit några bilder själv, på mig själv... Ni fattar vad jag menar.


Här är Matteus 8 månader.



Den här bilden gillar jag. Det är JAG, så som jag ser mig själv.


Dagdrömmandes...


En sann idealist minsann! Det är jag det... :-)


Ovido - Quiz & Flashcards