Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Bättre idag

Av avalltmitthjarta - 14 februari 2009 08:08




Antar att en god natts sömn gjorde mina tankar lite klarare, och idag mår jag mycket bättre i själen.


Idag fortsätter jag med det jag blivit proffs på numera; att sluta tänka på allt jobbigt, (det löser sig ju alltid på ett eller annat sätt).


Dessutom kan jag faktiskt inte gå runt och må dåligt, för barnens skull.


Jag glömmer problemen ett tag till...


Återkommer lite senare, ska mata lillsnuttan nu, hon vill ha frukost hör jag :-)

 
 
Lena

Lena

14 februari 2009 10:07

Ha en underbar Alla hjärtans dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

johanna

14 februari 2009 12:21

kolla min blogg

 
Sara

Sara

15 februari 2009 10:40

hej gumman! tack för fina kommentarer! du vet att du får också ringa dag som natt om du behöver prata eller om du bara vill prata! älskar dig vännen! pössis!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards