Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Rubrik saknas

Av avalltmitthjarta - 21 februari 2009 08:57



Jo då...

Är i Fagersta över helgen, hälsar på barnens farbror.

Allting känns konstigt.

Nå, han ska opereras på torsdag i a f.

Det är tjocktarmscancer, och den är godartad säger han, men grejen är den att om man inte tar bort tumören omgående så finns risken att cancern sprids till levern eller lungorna och då går den inte att bota längre.

Och den jäveln har vetat om sen i höstas!!!

Fy fan säger jag bara.

Om jag ändå hade fått veta tidigare, då hade jag TVINGAT iväg honom för operation.

Tydligen har han haft för mycket ångest för att klara av att ta itu med det. Därför han inte berättade för mig heller.

Måtte det inte ha spritt sig!

 
 
Ingen bild

johanna

21 februari 2009 10:56

ses vi i dag? saknar min stumpis ju det skulle vara den allra bästa födelsedagspresenten jag kan få om du kom puss

 
Sara

Sara

21 februari 2009 11:15

åh gumman! va skönt att han får opereras så fort nu då iallafall! vilken lättnad de måste kännas som! önskar jag kunde göra mer för er vännen!
lova att ringa mig om du ser de här medans ni är kvar i fagersta för då kommer jag för att träffa dig! :) en fika eller nåt bara för de vore så kul att träffa dig vännen!! massa styrkekramar!!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 februari 2009 12:52

Håller tummarna för att allt ska gå bra ; )

Ha en skön lördag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards