Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Ont i hjärtat...

Av avalltmitthjarta - 17 februari 2009 20:44


Nej det blev ingen övernattning. Seb mådde dåligt så vi var där några timmar bara. Fick inte så mycket golv lagt heller, inte jag iaf, då barnen löpte amok och hoppade i sängarna med lortiga fossingar...


Ångesten har grabbat tag i mig idag igen.

 

Hur ska det bli med allt?  

 

Om jag inte hade behövt se Seb må så dåligt så hade jag nog mått bra mycket bättre... Min älskade stackars krake till man!

 

Medicinen han tar för diskbråcket förgiftar honom, och när den går ur kroppen får han panik för att det gör så ont, och abstinens samt ångest. Vanliga biverkningar av just den medicinen.

 

Blev tipsad om Homeopati idag, är det någon som vet vad det är?

 

Jag lider, lider av att se honom så sjuk. Jag lider av tanken på hur barnen tolkar det hela, även om han inte visar för dem när han har ont.

De märker väl att han mår dåligt. Även små grytor har öron eller vad det heter...

 

Jag vill så gärna att allt ska bli bra igen!

Att alla ska vara glada och friska, att vi ska vara en riktigt lycklig familj!

Oavsett omständigheterna...

 

Åh, det värker i hjärtat...

 

 
 
Sara

Sara

18 februari 2009 00:42

åh gumman ja lider med dig ska du veta! önskar er allt gott och lite till! nu måste de ju verkligen vara eran tur att få lite solsken! åh önskar ja kunde hjälpa! puss å kram! i love u!!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Sophie

Sophie

18 februari 2009 13:42

Jag hoppas för er skull att allting ordnar sigs nart! Låter inte alls bra med Seb. :-/ Finns det inget annat man kan göra åt diskbråcket? Operation? Förstår att det kanske inte finns tid eller pengar att vara sjukskriven just nu men om han ska kunna återhämta sig och bli bra så är det nog ett måste, eller? Kul förresten att ni flyttar till Gävle! :-) Vart flyttar ni? Vi har nyss flyttat till en trea på Söder.

http://luneas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards