Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Svårt när man inte får lätta på hjärtat

Av avalltmitthjarta - 13 februari 2009 20:22


Ja hörni...


Det är inte alltid så lätt som, i varje fall jag trodde, att blogga om opersonliga saker när känslorna tar allt för stor plats.


Dessutom så har jag väl egentligen ingen anledning att vara så hemlighetsfull, det är nog p g a min man som jag inte vill berätta för mycket.


Hehe... om han visste om att jag ens hade en blogg så skulle det nog bli liv. ;-)

Men sån är han, inte jag. 


Så "smygbloggandet" fortsätter... ;-))


Min stackars Sebastian... :-( Han har diskbråck (två diskar mellan ryggkotorna har spruckit, varav den ena är helt platt), dåligt blodvärde, kontinuerligt högt blodtryck och utbränd psykiskt. Sen har han en massa andra konstiga åkommor som uppkommit av stressen tror läkarna. Magsår bland annat, och minnesförluster. Han är väldigt dålig...


Han var lite halvutbränd för att han jobbade så hårt, redan innan vi startade eget, och naiv som jag var så trodde jag att det skulle bli lugnare som egen företagare... och hade allt gått bra så hade det säkert blivit så också. Han hade kunnat anställa en butikschef på heltid och sen kunnat vara hemma med oss mer. Men nu blev det inte så i o m finanskrisen som jag ju tjatat om så mycket redan.


Sen tycker jag det känns som att ALLT gått snett på sistone... Suck...


Ja, vi får välan se hur det blir med allt.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards