Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Blåbärsgröt gillar hon...

Av avalltmitthjarta - 9 februari 2009 22:31


...precis som mamma gjorde när hon var en liten pytte pytt. :-)

(Fast mamma sög på tummen mellan gröttuggorna, men säg det inte till nån!)



Glitter Photos  
 
Karin

Karin

9 februari 2009 22:44

haha, kladd :P

Jag får kika runt lite helt enkelt, är ju ändå över en månad kvar ;)


Mitt hår är väl inget att vara avundsjuk på? Jag hatar de.. På bilddagboken finns bilder på mig från i julas, håret ser väl ut som där, fast risigare. I stort behov av en toppning!! Jag klippte av det riktigt kort sommaren 07, så nu är det på utväxt igen.

http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards