Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Mor och dotter

Av avalltmitthjarta - 9 februari 2009 21:04


Kul att experimentera med fotografering...


Först med blixt. Ack nej, mommo såg ut som en ilsken liten gris... (röda ögon alltså!). Som tur var gick det att redigera. Nu har jag lärt mig något nytt! Mycket nöjd med min prestation, även om det ser lite skumt ut...


Sen utan blixt.

Blev suddigt, och så klart så ville inte mommo vara med på bild längre.

Här ÄR hon en ilsken liten gris!


Bilderna är tagna strax före jul, Bella har bodysuiten från Ductus på sig.

Den har hon växt ur nu.


Både jag och mommosen har växt, fast jag i en annan, vad ska vi säga... inriktning om man skulle kunna uttrycka sig så. Ja det kan man nog.

Jag har expanderat på vissa områden om vi säger så. Alltså...

Jag har köpt grisen i säcken. Nej det var nog fel i allra yttersta mening.


En gammal räka ska man aldrig skåda i munnen, för då kan den inte lära sig sitta.


Ja, det sistnämnda förklarar nog min delikata situation, inom vissa aspekter. I varje fall när det är en eremits byxor som kommer på tal.



 
 
Sara

Sara

9 februari 2009 21:47

hej gummsan!
jag förstog sen att ni nog hade åkt iväg nånstans! hoppas ni hade de bra i uppsala! =)
ja vi får höras imorn, skulle verkligen behöva prata lite med dig min älskade bästa vän! =)
puss och kram!!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

9 februari 2009 21:54

Hej! För att få dom kan du gå in på min blogg o markera hela mitt bloggnamn sedan kopiera dom(Ctrl+c) sen klistra in det där du vill ha det (ctrl+v).. så får du radera namnet o behålla hjärtanen :)

Så enkelt var det :D bara o kopiera! Kram

http://www.sarasliv.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

9 februari 2009 22:02

Men, vilka fina flickor ; ))))
Nu har jag lagt ut ett till klipp på Stefan!
Kika gärna på det ; )))

Sov gott!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Karin

Karin

9 februari 2009 22:06

Jag är kär i ditt hår ;) Båda bilderna är fina, men nu vill jag se en på hur stor hon är nu, lilla prinsessan!! :)
Kraaaaam

http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

 
Karin

Karin

9 februari 2009 22:31

Åh, I know!! Jag tappade massvis med hår i början, typ första 4 månaderna.. Hade kala fläckar i tinningarna och några som man kunde dölja lite bättre med annat hår.. Var så glad när jag slutade tappa hår, emn sen när jag slutade amma började jag tappa hår igen..!! Ska det vara så?!?! :P Jag som försöker spara ut håret.. Jaja..

Men då, jag var ju på ÖB i lördags, men hittade ingen :( Tror du sån färg funkar för att måla en tavla med? Jag är ju gaaaanska mycket novis på detta..

Kraaaam!!!

http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

 
johanna

johanna

12 februari 2009 10:47

mina finaste flickor=) love you

http://mammajohanna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards