Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Morotsjuice med palsternacka och kålrot

Av avalltmitthjarta - 5 februari 2009 18:17


 


Idag provade jag att ha i kålrot och palsternacka i barnens morotsjuice. (Nej, jag skämtar inte!)


Till ca 10 stora morötter tog jag en palsternacka och en kålrot.


Tror ni det blev gott?


Näää....


Det smakade PYTON!


Juicen fick en stark smak av kål. Med andra ord, Blä!


(Blä, iaf som juice). Pizzasallad tycker jag om! ;-p



Men projektet gick hem...



...för barnen verkade inte märka någon skillnad. :-D


De ser inte så superglada ut visserligen, men de drack upp rubbet, jag smakade bara ett halvt glas.




 
 
Lena

Lena

5 februari 2009 20:08

Uh, den juicen verkar farlig ; ))))

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

5 februari 2009 20:48

haha du är klockren gumman! puss å kram!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
catta

catta

5 februari 2009 22:23

läste dina fl berättelser! oj då .. ja fattar ej hur du orkat samt vågat föda igen! så många timmar mm!

ja hade typ exact tvärt om mot dig ...
har gått så snabbt o smidigt för mig!

vad skillnad alla har i förlossningar!
har du läst mina?

pöös

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

catta

5 februari 2009 23:01

hahaa.. aaa man fallet lätt för vissa saker!

nää no babies mer här! skulle ej ens ha fler efter tjejerna.. så kom trista! hmmm. hihih

ja vågar ej mer . kommer då föda hemma såäkert! sedan är mina grav så jobbiga o svåra! öppnas ju uupp tidigare för varje grav verkar de som!.....

de säger ju att trea o fyran kan leva sin egna fl.. även om de andra gått snabbt o smidigt så kan de gå tvärt om! hmm...
inte med mig iallafall!....

nää ja vågar ej en till....
sedan kan ja ej tänka mig som 4 barns mamma.
alldels för många barn, men ja har ju delad v. med tjeejrna.. så trista är på heltid!

pöös

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards