Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Laga mat och blogga samtidigt, en inte alltid så lyckad kombination

Av avalltmitthjarta - 1 februari 2009 18:01


Japp! Nu fick jag till det med datorn! Det var bara en knapp jag glömt att trycka på. Hehe...


Så nu kan jag kika in i bloggen en sväng emellanåt. Just nu har jag mat på spisen så jag får passa mig... inte skriva för många meningar på raken för då bränns det vid! Just nu fräser jag lök för det är spaghetti och köttfärssås som står på menyn ikväll. Matteus favoriträtt säger han. :-)


Har en auktion på Tradera som jag inte får missa att buda på sen, runt halv 7 var det... Får väl se om jag ropar hem den eller om priset trissas upp för mycket. Jag är rätt så snål. (Vet ni som känner mig...) ;-))))


Mer om det sen...

 
 
Sara

Sara

1 februari 2009 18:29

duktig du är! =)

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
marielle

marielle

1 februari 2009 19:14

-kikar in lite och säger hej-

http://marielleanderzon.blogg.se

 
Lena

Lena

1 februari 2009 19:21

Tusen tack Jessica!!!
Vilka underbara ord i min gästbok på bloggen!

Hoppas du får en skön lväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bea

1 februari 2009 21:58

ååå förlossningsberätelser lltid kul att läsa kanske ska skriv ner om kilalrna ja mer..


vänntar med spänning på få läsa va du gjorde samma dag som jag hehehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards