Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

RASPBERRY RIOT SMOOTHIE

Av avalltmitthjarta - 29 januari 2009 17:46


Jag hittade detta recept på baksidan av O´boyburken. 


  • 2 msk O´boy
  • 1 dl frusna hallon
  • 2 dl vaniljyoghurt
  • 1/2 banan

Mixa, servera i höga glas och njut!


Mitt enda problem var att det inte fanns någon vaniljyoghurt i kylen.

Så jag tog det som fanns, nämligen skogsbärsyoghurt.


Det blev INTE gott kan jag tala om. Men det tyckte tydligen inte barnan för de surplade glatt i sig två glas var.


Nästa gång ska jag nog använda vaniljyoghurt...

 
 
Anna

Anna

29 januari 2009 18:00

Smoothie brukar ju vara svårt att misslyckas med annars. Tur att barnen gillade det!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

29 januari 2009 18:15

Tack för inlägget! Det är spännande och läskigt att bli egenföretagare. Man har ju ingen aning om hur det går. Kan bli många sömnlösa nätter. Hoppas det löser sig för er!

 
Lill

Lill

29 januari 2009 19:11

Ne, jag vill ha ett ovanligt namn.. Men inte för ovanliggt =) Elliot var fint.. Men jag har nogg fastnat för en Melwin=) Vad tycker du om de??

Vad heter Matteus å Alexander i mellan namn?? Nyfiken=)

http://skrubbenomoss.blogg.se

 
Lill

Lill

29 januari 2009 22:56

Okok=) Är det nå namn efter nå släkt eller har ni bara "hitta på"?? =)

Emilia heter i mellan namn, Alicia Lisa..=)
Alicia heter jag i andra namn å sen heter min mormors mor eller hur det var Alice Men när jag föddes så ville de "moderna till" de med Alicia=)Hihii Å Lisa är från Mattias Mammas mor någonting.. Bra koll va?! HIhhi

Emilia fick efternamn efter Mattias.. Westholm, så Emilia Westholm..=)

http://skrubbenomoss.blogg.se

 
johanna

johanna

30 januari 2009 11:57

åh vad jag saknar och älskar dej önskar att jag bara fick krama om dej just nu hihi puss

http://mammajohanna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bea

30 januari 2009 12:55

ja de e inte de lättaste i vanliga fall. hade räknat med ronja sklle skrika men de andra. va saker ja trode ja hade på min sida men nej.
pratade med sjukvårdsupplyssningen och de trode inte de då skulle han kräkas mer än bara en gång. men han skulle ha de lungt ifall att.
jasså ni va på mitt teritorium. såg att du köpt så söta kläder. vilken affär va de i ?
digade mössorna dom av så härliga.

kallas din kille bastian? om han gör de åå siket fint smeknmn de ville aj att leo skulle heta men killen sa TVÄRT nej. Men får ja en till son kanske ja får som ja vill han fick ju som han ville med Ronjas alla namn.

hoppas värkligen ni vinner håller alla våra tumamr och va de e mer man sak hålla för er. kn tänka mig att de inte r en rolig historia att betal nej. stackare

hehe du får ta kameran med dig hela tiden.
ingen av mina har tagit napp eller tumme så ronja e lite egen. skönt med napp har alltid velat men inte mina barn. ja tummsugare e söta me kanske inte så kul nr de e dax tt sluta.
dom e 5,5 och 3,5 dina?
tänk imorgon e våra skruttor 5 månader sjukt fort de gick.

vi bor i järfälla nära bålsta om du vet va de ligegr.
hehehe va roligt min farfar bor i saltsjöbaden. sjukt att behöva flutta när 4 generationer har bott där.
danderyds sjukhus säger du där har jag fött 2 av mina barn hehe värsta va våra vägar korsar tvärt.
gävle va trevligt min farmor bor nästan där har åkt igenom gävle hela mitt iv när vi skulle till landstället.

du hur går det för bella med mat och utveklingen ? Ronja e lite blåst ibland hon hjar inte de här med mat. men sitta kan hon själv och ta sig fram coh bax oxå lite gran men maten nej de hajar hon inte als va man gör med förutom att kväva sig själv typ

skit fina kläder och sjukt söt bil på bella i bilen blir farlig när hon blir stor hehehe. tur hon har två storebröder som kan vakta henne.


ha de göt i helgen kramsar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards