Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 18 januari 2009

?

Av avalltmitthjarta - 18 januari 2009 11:48

Det står Ninky Nonk avsnittet på den ena och Pinky Ponk avsnittet på den andra så nu är jag inte hundra ifall det blev ett komplett avsnitt eller inte, men strunt samma. Lika kul att se på ändå!! :-)

Av avalltmitthjarta - 18 januari 2009 11:22


Ni som har småbarn kan väl inte ha missat den här underbara serien som går varje dag kl 17.30 i SvtB. I drömmarnas trädgård. Helt underbar!

Mina pojkar sitter som små änglar under de 30 minuter som programmet visas. Av någon konstig anledning så sitter även jag som klistrad... Kan inte sätta fingret på varför men det är nästan så att man blir trollbunden. :-)

Helt klart en utav dagens höjdpunkter!


Programmet till ära, så lägger jag nu ut ett helt avsnitt från Youtube. Där fanns det tyvärr bara den engelska versionen, The night garden.

"Jag vill inte titta på Ninky Nonken på danska!" fräste Matteus när jag satte på det... ;-))



Ovido - Quiz & Flashcards