Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Tålamod var det ja...

Av avalltmitthjarta - 24 januari 2009 14:37


Ni är väl för rara... :-)


Catta: Amning ska ju göra att man går ner och inte upp, men jag har börjat gå upp efter förlossningen med alla tre barnen. Kanske för att jag bara delammar?


Men tålamod är nog bra när det gäller såna här saker. Synd bara att det är just det jag inte har... ;-) Jag är otålig i många avseenden. Dålig egenskap tycker jag, men kan man ändra på det frågar jag mig själv?


Säg det...




 
 
Sara

Sara

24 januari 2009 20:10

men gumman! jag gick också upp av att amma så du är inte ensam. min mormor berättade att det är så gott som omöjligt att gå ner i vikt innan stressen lagt sig och man får sova hela nätterna! du ska se att de kommer gå fort bara de vänder =) pössisar!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards