Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Ännu mer att bekymra sig över

Av avalltmitthjarta - 21 januari 2009 19:00


H ä s t e n s  M e g a  S t o r e  G ä v l e  håller just nu på och byter lokaler p g a omfattande vattenskada i källarvåningen.


Hyresvärden, D i ö s  f a s t i g h e t e r,  har inte tagit sitt ansvar och det har nu lett till rättstvist.


Som om man inte hade nog att bekymra sig över...


Det jag önskar mest i hela världen just nu är struktur i vardagen! Och just detta, som är så svårt att uppnå när man INTE har en stabil inkomst, när man INTE har en stabil bostad och när man INTE har ett stabilt jävla jobb!




 
 
Karin

Karin

21 januari 2009 19:52

Ja, det var verkligen världens längsta kommentar!! :)
O den får jag svara på en annan gång, nu ska jag lägga mig i sängen, glo på TV o käka kiwi ;)
Kram

http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards