Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Rea på Liten & Trendig

Av avalltmitthjarta - 27 november 2008 17:38

Då var tremånadersvaccinationen avklarad. Snuttan sover på min arm här just nu.


Hon har gått upp bra, väger nu 5710 gram och är 58 cm lång.

Kikade på storebrödernas hälsokort och det skiljer sig en del... Alexander vägde 6880 gram vid 3 månader och var 60,5 lång. Matteus vägde 6010 och var 57,5 lång.


:-)


Japp...


Igår skrattade Isabelle för allra första gången! :-) Ett riktigt rejält skratt, flera gånger. (Roligt när mamma leker titt-ut... själv är jag bara tacksam över att man aldrig behöver se sig själv mitt i all ansträngning med att få en liten bebis att skratta). ;-D  Hrmm...

Men när de väl börjat sen så brukar de bli otroligt lättroade.


Och igår upptäckte jag även att hon börjat gripa tag i saker och stoppa i munnen.

Här tagen på bar gärning med en groda. :-)

Och så tungan... :-) Så där gör hon ofta. Man vill ju bara äta upp henne hel! ;-)


Sen vill jag passa på att tacka Karin för tipset om rean hos Liten & Trendig.

De har 50% rabatt på allt, även redan nedsatta priser. Glöm inte skriva in rabattkoden rea vid beställningen.

Har själv beställt en hel drös med bebiskläder till Isabelle.


Nix pix, nu lär jag sätta igång med middagen här.


Hej svejs!


 
 
Karin

Karin

27 november 2008 19:14

Nathalie var längre än alla dina 3, men ganska jämn med Alexander i vikt när hon var 3 månader :D

Åhh, hon är ju så himla söt!!!


Vill oxå kunna skriva sådär på länkarna, så inte hela adressen syns utan nåt annat man skrivit.. ;) Och nu blev jag sugen på att beställa mer kläder, de har ju så mkt fint!! Snabb leverans var det med!!!!!
Kram

http://singbear.blogg.se

 
catta

catta

27 november 2008 21:46

såå söt hon e.. så fint namn med hahah

visst finns de ej ngt underbarare än barnen o fina kort på dem, men jag lyckas aldrig men denna gn gjorde ja de.. jippi......

hoppas nihar de bra,,, pöös catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

 
catta

catta

2 december 2008 22:11

åå vad kul med skratt.
Trista skrattar hela tiden, man blir så glad...

pöös

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards