Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 28 november 2008

Av avalltmitthjarta - 28 november 2008 15:04

Ja då var det nästan sommar igen då... ;-)


Blir det ingen mer snö den här vintern så har vi iaf fått EN mysig vinterdag med pulkåkning och bus i snödrivorna.


Nu ser jag fram emot paketet med kläder från Liten & Trendig som borde komma om ett par dagar. Det här har jag beställt:



  • 2 st långärmade bodys från Ductus i stl 74/80, röd och ceris.
  • 2 st bodysuits från Ductus i stl 62/68, röd och ceris.
  • 1 bodysuit från Danska Pippi i stl 68, brun och turkos.
  • 3 st 2-pack med babystrumpor i stl 17/18, röd rosa och ljusbrun.
  • 1 Warner Bros. Tweedy set i stl 6 månader, blå.
  • 1 rosa/rödrandig bodysuit från Ductus i stl 62/68.


Och alltihop för bara 437 kr inkl frakt.



Av avalltmitthjarta - 28 november 2008 11:29

Sitter och smuttar på mitt morgonkaffe här, Isabelle sover och pojkarna är med sin far på övervåningen.


Matteus har nynnat på Supertrions "Vad funkar bäst? Teeeamwork. Vad funkar bäst? Teeeeeeamwork."  hela förmiddagen.


;-) Han är så söt såå. Men när han upptäcker mig som ler som ett fån varje gång han sjunger så blir han väldigt generad... ;-) Gooodingen!




Liten Matteusbebis. Gos! :-)


Av avalltmitthjarta - 28 november 2008 00:33

Nepp, nu går jag och lägger mig och snusar lite på min lilla dotter, som ligger och sover i min säng redan.

Myyys!

Stackars liten snos har haft så ont idag av sprutan. Barnmorskan sa att det var stelkrampen som gör ont. (Det är ju 5 olika vaccin i 3-månaderssprutan).

"Du har väl fått stelkrampsspruta själv?" frågade hon. Jo, men det kommer ju inte jag ihåg...

Hon fick alvedon vid 12.30 och sen igen kl 19.00 Lilla gumman snutt, eller gummisnutt som jag börjat kalla henne. Heh... :-) Borde jag nog vänja av med. ;-))


Jag och mina smeknamn...

Alexander heter ju oficiellt numera Nuttis, och Matteus heter fortfarande Bobbis sen han var liten pluttbebis. :-)


KAN ju bara inte sluta!



God natt allihop! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards