Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Fransk film, oförklarlig ångest och eventuella lördagsplaner

Av avalltmitthjarta - 21 november 2008 16:56

Apropå inlägget om Transformers som gick igår kväll... Jag dömde ut den efter att bara ha sett några minuter av den, men jag kan nu intyga att...


...det faktiskt var en riktigt töntig film!


Blä för vissa amerikanska hollywoodfilmer. Jag föredrar nog... hm, få se...


Jag gillar franska filmer väldigt mycket. Jag älskar fransmännens temperament! :-)


Usch, jag har haft lite ångest idag, vet inte riktigt varför egentligen. Kan bero på mörkret ute kanske. Till viss del.


Ska eventuellt på Fondue- (stavas det så?) kväll imorgon med div släktingar. Det är inte helt spikat än om vi ska dit, ska prata om det ikväll.

Vore kul att komma ut lite. Är ju bara hemma och trökar annars.


Bjuder på en mysig bild på en liten snuttgris... ;-)

Nattamning... Såå mysigt! Synd att man blir så sliten av det bara.

(Jag skämmer bort henne! Mänsklig napp liksom... ;-))

 
 
catta

catta

21 november 2008 17:20

ÅÅ VAD KUL... gick dina förlossningar bra. i vilka veckor är de födda i?
min älsdta heter izabelle med. hihih...
mina tjejer är alla födda i v 35 haha

pöös

http://pluttsan.bloggagratis.se

 
IdaB

IdaB

21 november 2008 19:42

Hahaha... Ja visst kan dom de ;)

Men jag kan tänka mej måååånga fler :D
Måste bara hitta hus först!

Kram

http://www.backeus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bea från fl

21 november 2008 21:31

vilken söt bild

 
Ingen bild

Sara

22 november 2008 00:32

åhh va mysigt gumman! blir riktigt avundsjuk på amningen... längtar så tills min vill kika ut =P förstår nu vad du menar med spån över hela golvet också.. :) hoppas ja hinner ringa imorn! kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards