Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 20 november 2008

När värkarna satte igång (03.00 natten till den 30 aug) så tog jag fram kameran för att fota magen en sista gång

Av avalltmitthjarta - 20 november 2008 17:46

Åh vilka minnen! Känns som evigheter sen samtidigt som det känns som det var igår. Skum känsla med andra ord.

Sista bilderna på magen, värkarna har börjat och jag har kopplat in TENS-apparaten.

Ankmamma! ;-D

Jag är alltså 8 dagar över tiden här...


Ser jag inte oförskämt pigg ut? Klockan är 4 på morgonen och jag hade bara hunnit sova 1,5 timme.


Noterer att det finns blad på äppelträdet utanför köksfönstret... Snyft! Nu är det så kalt och trist. Jag längtar redan till sommaren.

 
 
catta

catta

20 november 2008 21:27

kul att se flera tre barns mammor som e unga...

kram catta

http://www.pluttsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards