Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av avalltmitthjarta - 21 oktober 2008 18:14

Jäklar vad det blåste i natt... trodde huset skulle blåsa bort!


Idag har det varit en "bebis på armen" dag. Har lagat mat med bebis på armen. Hängt tvätt, städat samt sorterat leksaker. Också med bebis på armen. Men en väldigt söt bebis. Tur för henne! (Nej fy så jag skriver...). ;-)


Vad gör jag just nu då? Bloggar med bebis på armen...


Kan jag få henne att sova en liten stund själv så jag kan börja med den där kycklingsoppan nån gång! Blir nog sen med middagen idag har jag en känsla av.


Från det ena till det andra... ställde mig på vågen igår kväll. Har gått UPP två kilo!


NEJ!!!


Det var ju NER jag skulle gå för bövelen...


Så nu blir det hårda bud.


Min idealvikt ligger på ca 50 kg. Med Matteus gick jag upp från 63 till 78 kg under graviditeten. Gick sen ner till 55 kg på nästan ett år. Sen blev jag gravid med Alexander. Gick upp från 55 kg till 77 kg. Under våren och sommaren 2007 gick jag ner 9 kg och låg alltså på 68 kg när jag sedan blev gravid med Isabelle. Jag gick upp 7 kg under den graviditeten så jag vägde 75 strax innan Bella kom. 3 veckor efter förlossningen vägde jag 65 kg.

Nu 4 veckor senare väger jag alltså 67 kg. Och vet ni varför??

För ungefär 4 veckor sedan upptäckte jag hur lätt det var att baka sockerkaka...


...nog talat om den saken!


Hårda bud som sagt.


Målvikten är 50 kg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards