Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av avalltmitthjarta - 19 oktober 2008 22:50

Har precis satt igång diskmasinen här och kokat nappar.

Kikade lite på H&M:s hemsida och fick syn på dessa bedårande små plagg...

Vill ha!


God natt på er allihop!


Av avalltmitthjarta - 19 oktober 2008 19:18

...farligt gott och farligt enkelt!


Tanken var ju att jag skulle provat att ha i lite kakao den här gången, men jag hade valt en åt helsike för liten skål så efter att allt mjölet vispats i var det kaksmet i halva köket... Jag blev så förtvivlad och distraherad att jag fullständigt glömde av kakaon. Äh...


Nästa gång. Imorgon kanske, :-)


Jessica kommer att rulla fram snart... ;-) eller ja... smajlgubbe och smajlgubbe. Så kul var det kanske inte.


:-( Bättre så.


Jajemän... Nu är det hopp i sängen dags för buspojkarna, som just nu tittar på tintin på franska med sin pappa. Sitter som klistrade... :-D

Av avalltmitthjarta - 19 oktober 2008 18:02

... ;-) Hehe...


Tänkte att, när jag ändå håller på liksom...


Den står i ugnen nu. Det är ett recept som jag provat många gånger nu men första gången jag dubblat receptet. Vi får välan se om det blev så lyckat... Det är iaf många kaksugna här kan jag lova. ;-)

Det är nog värst från min sida.


Jag har tagit bilder på mina olika bakverk (bör INTE misstolkas!)

...men har ju tappat bort sladden man för över bilderna till datorn.

Försökte föra över bilder via bluetooth som jag har hört så mycket om men inte fan lyckades jag med den bedriften inte. Jag som trodde jag var så teknisk... (öh..?)


Nu ska jag ta ut den ENORMA kakan ur ugnen. Det luktar gott redan nu...

Av avalltmitthjarta - 19 oktober 2008 14:28

Är de inte bedårande!?


De kommer från Sias barnrumskollektion, Sia Kids, med dess välkända figurer prinsessan Ada, prins Axel och piraten Oskar.

Av avalltmitthjarta - 19 oktober 2008 09:16

Har sovmorgon nu egentligen men mumsmumsisen vill inte sova mer.

(andra dagar kan hon minsann ligga och snusa ända till 10...)

Suck...


Ligger kvar i sängen med laptopen. Bella ligger och diskuterar med lampan och pojkarna tittar på musse pigg med pappa.


Har ju lagt ut annons på marsvinen nu, jag skänker bort dem. Klockan 08.00 i morse ringde en kvinna och ville ha en av dem...

Men vem ringer kl 08.00 på en söndag för en sån sak?? Ja jisses...

5 st flyttar iaf till en uppfödare i Uppsala i helgen.


Nej nu börjar jag känna mig kaffesugen... Dags att gå upp och fixa frukost!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards