Av allt mitt hjärta

Alla inlägg under mars 2009

Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 12:57



Klippet är taget i december -06. Matteus är precis 2 år fyllda och Alexander är 3 månader.


Matteus har precis hittat pappas klocka och säger följande;

"Oj, oj. Nej, nej, nej, nej, nej. Pappas. Aj, aj, aj. Jaaaa. Pappis".


;-)) 



Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 12:24



Hemma i Borlänge. Provar nya babyskyddet.



En annan bilstolsbild...



Och ännu en. Här har vi somnat visst. :-)


Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 11:54


I sandlådan hemma hos kusinerna i Uppsala.



Goobit!


 


En riktig bit var han, när han var bebis. :-) Min goa pojk!


(Just nu hörs "Da da da da daj" här i bakgrunden. Bella skrålar för full hals. ;-))

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2009 08:49



Seb låg inne mellan torsdag och söndag förra veckan.


Tumören var stor som en femkrona, men nu är den borta iaf.

Det hade inte spridit sig och operationen gick bra.


Vi är i Fagersta igen, åkte hit efter att ha varit hemma ett par timmar bara.


Igår flyttade barnens farbrors fru hit från Iran. En jätterar tjej. Vi har fullt upp med att försöka förstå varandra då hon inte pratar engelska och jag inte förstår så mycket persiska... Men hon har lärt sig att säga hejdå, tack och lök. ;-)))

Så snart blir det fler kusiner här! ;-D Det är bra, för kusiner från min sida lär de få vänta på, barnen...


Nå ja...


Seb får inte lyfta barnen, men har gjort det ändå så operationssåret har blödit ganska kraftigt till och från. Och inte lyssnar han på mig... "Åk in och låt dem titta på det, FÖR HELVETE!!!" Men nej då...


Vi blir nog kvar till söndag skulle jag tro.


Seb och Mali är på väg till Arlanda för att hämta Malis "flyttlass" på 7 kartonger som kom med ett separat plan.


Så vi är själva en stund här, jag och de små.


Får se när jag känner för att skriva här igen...


Vill passa på att tacka SAMTLIGA för alla kommentarer. Jag har varit megadålig på att svara. Har haft begränsad tid till datorn och begränsat med lust för den delen också... att blogga alltså. Jag vill ju skriva om roliga saker, positiva saker, men just nu känner jag mig rätt nere.


Hej på er


Ovido - Quiz & Flashcards