Av allt mitt hjärta

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 15:32


Sitter och nynnar, som jag så ofta gör...

...på min favoritjulsång.


Synd att jag inte kan texten bara.



Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 12:57



Klippet är taget i december -06. Matteus är precis 2 år fyllda och Alexander är 3 månader.


Matteus har precis hittat pappas klocka och säger följande;

"Oj, oj. Nej, nej, nej, nej, nej. Pappas. Aj, aj, aj. Jaaaa. Pappis".


;-)) 



Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 12:24



Hemma i Borlänge. Provar nya babyskyddet.



En annan bilstolsbild...



Och ännu en. Här har vi somnat visst. :-)


Av avalltmitthjarta - 29 mars 2009 11:54


I sandlådan hemma hos kusinerna i Uppsala.



Goobit!


 


En riktig bit var han, när han var bebis. :-) Min goa pojk!


(Just nu hörs "Da da da da daj" här i bakgrunden. Bella skrålar för full hals. ;-))

Ovido - Quiz & Flashcards