Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Vila i frid Michael Jackson

Av avalltmitthjarta - 7 juli 2009 23:51


16 augusti 1997 såg jag Michael Jackson live på Ullevi i Göteborg.


Jag grät större delen av konserten. Han var min stora idol.


Den sommaren var jag 13 år gammal.


Vad jag inte visste, var att min blivande man också fanns bland publiken.


Vi var där båda två, men sen skulle det dröja 6 år innan vi träffades.



Ja jisses...



Jag trodde inte jag skulle beröras, men jag sörjer faktiskt Michael Jackson. Hur det nu är möjligt egentligen, men...



Tragiskt med hans plötsliga bortgång.



 
 
Lill

Lill

8 juli 2009 10:07

Hehee vad frääntt att ni båda var på ullevi.. ;)Hoppas allt äär bra med er!! Kramar från oss..

http://skrubbenomoss.blogg.se

 
Ingen bild

johanna

8 juli 2009 10:31

gud vad jag saknar dej gumsan satt och tänkte på alla våra minnen och det e inte lite haha GUD vad kul vi haft i hop=) pussis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards