Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Tips på blogg där bilder inte kostar??

Av avalltmitthjarta - 4 juli 2009 13:54


Jag börjar bli irriterad på bloggagratis. Det är faktiskt dyrt med 20 kr för 100 bilder. Nån som kan tipsa om en bloggportal där det inte kostar att ladda upp bilder?



 
 
Angelica - fyrbarnsmamman

Angelica - fyrbarnsmamman

4 juli 2009 21:10

ja på blogg.se är det ju helt gratis med alla bilder man laddar upp och man får ha hur många som helst. Skit bra tycker jag :)

Ja du har nog jobbat på bra om du redan nu har tre och är en 83:a :D

Ja vi har många ödlor, både jag och gubben älskar dom och har svårt för att inte skaffa flera ^^

http://tvattlapp.blogg.se

 
bea

bea

6 juli 2009 09:24

där jag blogar kostar de inget att lägga in bilder hur mycket man vill helt gratis.

www.blogg.se

http://www.mammabea.blogg.se

 
Josefin

Josefin

8 juli 2009 22:28

blogg.se är bäst! Konstigt att det kostar att lägga upp bilder på din tycker jag..hm..för det gör det inte på blogg.se

http://msjoan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards