Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 19 juni 2009

Ruskväder

Av avalltmitthjarta - 19 juni 2009 12:08
Glitter Words


...över Göteborg idag.


Jag är själv med barnen då S kör ett flyttlass från huset. Vi har avslutat första rundan i tvättstugan, men ska dit igen nu om några minuter.


Känner mig lite bättre till mods idag, även om jag fortfarande suckar lite över att jag faktiskt gärna hade velat fira midsommar. Åtminstone hade man kunnat äta lite sill hemma, men det är egentligen ingen som orkar bry sig. Inte ens jag...


Skit samma, det blir väl bättre tider kanske?


Nej, dags för tvättomgång nr 2.

 
 
bea

bea

21 juni 2009 07:38

skönt att läsa att fler har tvättstuga hehehe specielt när man själv har det oxå

http://www.mammabea.blogg.se

 
Lena

Lena

23 juni 2009 06:30

Kikar in en snabbis nu på morgonen och önskar en härlig dag = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards