Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Ungefär så här ser jag ut nu för tiden

Av avalltmitthjarta - 11 juni 2009 14:42



Nej, inte ungefär (det var bara ett exempel på min dåliga humor),

jag ser ut så här.


Veckorna i Fagersta slutade i ett par kilos viktuppgång.


Vilket jag för en kort tid sedan börjat ta itu med.


77 kg visade vågen i mars. Nu väger jag 71. Nåväl, det är iaf en början.


Målvikt: 50 kg.


Nu krävs det bara lite jävlar anamma!


Tror ni jag klarar det?


Urk...

 
 
Sara

Sara

11 juni 2009 22:18

Du är så fin gumman!! :) Dom där kilona försvinner nånstans bakom din skönhet ;)
Hur som helst jag tror på dig vännen! Pussis!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

12 juni 2009 08:11

hallåja

Ja det e roligt att se hur olika de kan vara. Va sött det e när de börjar säga saker. Ronja säger oxå lampa. Hon tror att solen är lampa oxå hehehe. Ronaj överakade oss med at kyta en morgon lite roligt som att hon ruvat på det och bara pof nu kan ja. Likadanr med att stå solo bara paff nu kan ja de oxå. Tror hon tränar i hemlighet.

Jag pluggade in de ämnen ja inte han gjöra då ja gick i gymnasiet. Så nu har jag ett slut betyg och typ har tagit studenten oxå fast utan studenten hahah.
Vad har du för utbildning innan? Själv skolade jag om mig till uska från djurvårdare.

Hoppas de stora får plats snart. Den egen tid jag och ronja har e behövd. Hon behöver få käna att det bara e hon ibland.
hur länge ska du vara hemma med barnen?

Vi har planer att åka ner planen spricker dock på att vi inte har bil eller körkort. Vi e lite anti bil människor. Men vi vill gärna dit. Grönan har man varit på för mycket visst barnen tycker de e skoj men de e dyrt för att ha åkt allt redan tycker ja.
Annars blir det nog en resa till finland och selife kolmården kasnke sen funderar vi på tomtits sen blir de väll lite tältning. Men skulle vi få till at åka ner till liseberg så hojtar ja defenetift till så får vi allt ta och ses över en glass eller ett åk.


Trevligt att du e tillbax i bloggen igen. Hoppas värkligen at allt löser sig för er så ni kommer på rätt köl. Man får lite perspektiv på livet av att läsa de ni fått gå igenom.

Sjukt söta bilder man blir ju allt sugen på en till. Blir det fler för er eller e det bra nu?

Kram och ha en underbar dag

http://www.mammabea.blogg.se

 
Lena

Lena

12 juni 2009 15:41

Önskar dig en underbar fredag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards