Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Flytten avklarad

Av avalltmitthjarta - 9 maj 2009 10:28



Nästan iafl. En vända till borde räcka.


Noll motivation för bloggen just nu. Ingen tid över heller.


Jag är så nöjd med våran nya lägenhet. Snacka om tur vi hade! Superfint läge, lugnt område, bra grannar, massor av trevligt folk, barnfamiljer, nära till stan, gångavstånd till Hemköp. (Wehiiii!) ;-)


Har fullt upp att försöka komma iordning nu, det råder allmän flyttkaos.


Men nu finns det hur mycket varmvatten som helst! Och inte kostar det ett öre extra heller. Jag ska bo i lägenhet för resten av mitt liv har jag bestämt. En sommarstuga eller en båt kanske, men lägenhet på vintern.


Jo jag är sugen på en liten motorbåt, nej nu ljög jag, jag är sugen på en stor en men vem vet... vem vet vad tiden för med sig?


Nu ska jag bara vara ett tag.


(Bilden är på köksfönstret).


 
 
Lena

Lena

9 maj 2009 19:49

Härligt!
Hoppas ni ska trivas på erat nya ställe!

Ha en skön helg!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

10 maj 2009 23:56

Längesen jag kikade in här nu! Har en tävling på min blogg om du skulle vara intresserad!

http://husprojektet.bloggagrati.se

 
Sara

Sara

11 maj 2009 19:23

är glad för er skull! ;) pussis!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

19 maj 2009 20:17

nu får du allt ta och uppdatera bloggen lite!! :) miss u! hoppas allt är bra! pussis!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards