Av allt mitt hjärta

Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Vad har hänt med ögat?

Av avalltmitthjarta - 22 april 2009 08:59



I förrigår fick jag matfögiftning efter att ha ätit potatismos som stått lite för länge. Jag värmde den inte ordentligt. Efter några besök på toaletten var jag blodsprängd i hela ansiktet, men vad tusan hände med ögat? Nog har man väl kräkts några ggr i sitt liv men så här har det aldrig blivit.


Läbbigt!


;-))

 
 
Bea

Bea

22 april 2009 12:54

men fy va har hänt i ögat läbbigt.

Förstår att de måste vara skönt. Värma och hålla på i ett hus som du gjort e ju ett helt företag och sen tre barn på det huva ligen.

Jo 4 hämska tänder. de e så vassa och kliar så hon vill bita på ALLT. Killarna har varit normala fått typ på dagen som de står i alla böcker så man blev lite pass för ronja har inte läst någon sådan bok inte hahaha.

http://www.mammabea.blogg.se

 
Lena

Lena

22 april 2009 16:49

Fy, vad läskigt det där ser ut ; (

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

27 april 2009 23:04

nu får du nog allt ta och uppdatera din sida! varje gång ja kollar om du uppdaterat så ser ja ditt öga som ser ut å göra så ont! stackare där! har de blivit bättre nu iaf? måste plinga dig nån dag nu! har ett "struntpratbehov"! :)
pussis!

http://nicolesmamma.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

30 april 2009 18:21

Ha en underbar valborg ; )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av avalltmitthjarta - 6 mars 2013 11:12

...vilket betyder simskola för barnen. Först ut är Isabelle, medans jag kopplar av i godan ro med en kopp kaffe och en bit hallonpaj. Jag är stammis här av flera olika skäl. :-)...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:15


      ...då de börjat bygga nya bostäder uppe i skogen. Det här suger! ...

Av avalltmitthjarta - 5 mars 2013 21:12


   

Av avalltmitthjarta - 2 mars 2012 13:24

    Ingredienser 125 g smör eller margarin 2 dl socker 2 ägg 1 dl mjölk saft av 1 limefrukt 2 bananer 3 1/2 dl vetemjöl 1 1/2 tsk bakpulver 1/3 tsk salt 1/2 dl blåa vallmofrön 1 1/2 tsk vaniljsocker Glasyr 2 dl florsocker ...

Ovido - Quiz & Flashcards